Často kladené otázky
Jak se mohu do portálu pacienta registrovat?
- Klikněte na ikonu „Registrace”, která je umístěna na horní liště (pokud není ikona viditelná, rozbalte horní menu klepnutím na symbol tři vodorovné čáry). Objeví se registrační formulář.
- Vyplňte registrační formulář. Povinné údaje jsou zvýrazněné hvězdičkou.
- V druhém kroku registrace vyplňte e-mailovou adresu a telefonní číslo. Tyto kontakty následně ověřte stisknutím tlačítka „Ověřit” v kartičce příslušného kontaktu. Ověření lze provést zadáním kódů, které Vám přišly v SMS zprávě a e-mailu.
- V poslední části formuláře naleznete políčko pro souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů. Pečlivě si přečtěte tyto podmínky a v případě souhlasu zaškrtněte políčko.
- Po vyplnění formuláře a odsouhlasení podmínek klikněte na tlačítko „Dokončit registraci”. Budete přesměrován/a na stránku s instrukcemi pro ověření totožnosti.
Jak ověřím totožnost jako pacient?
Po dokončení registrace jste byl/a přesměrován/a na stránku se žádostí o ověření údajů. Na této stránce naleznete své uživatelské jméno, ověřovací kód a instrukce k ověření totožnosti. Postupujte podle těchto instrukcí. K ověření budete potřebovat vytištěný registrační formulář Žádost o ověření údajů, který si můžete kdykoliv znovu zobrazit ve svém uživatelském profilu po přihlášení. Ověření registrace provádí fyzicky ambulantní recepce NUDZ (Topolová 748 Klecany 25067). Pokud budete přistupovat do portálu bez ověření registrace, nebude možné nahlížení do dokumentace pacienta (Portál pacienta zobrazí hlášku Pro tuto akci nemáte dostatečná práva).
Jak si zobrazím svůj uživatelský profil?
- Přihlaste se k portálu pacienta.
- Klikněte na ikonu s Vaším uživatelským jménem, která je umístěna na horní liště (pokud není ikona viditelná, rozbalte horní menu klepnutím na symbol tři vodorovné čáry). Objeví se nabídka menu. V tomto menu zvolte „Uživatelský profil“.
Jak si zobrazím zdravotní dokumentaci svých pacientů jako lékař?
Pro zobrazení zdravotní dokumentace pacientů je nutné mít založen účet na portálu a tento účet mít ověřen důvěryhodnou autoritou do role lékař. Informace o procesu založení účtu a ověření registračních údajů naleznete níže na této stránce. Pomocí funkce „Zdravotní dokumentace pacientů“ v hlavním menu portálu pokračujte zadáním čísla pojištěnce Vašeho pacienta a zvolení časového období, ze kterého dokumentaci hledáte. Systém prohledává dokumentaci dle připojených zařízení. Pokud je vybraná zdravotnická dokumentace dostupná ve strukturované elektronické podobě, je Vám pomocí portálu poskytnutý náhled. Kromě toho, pokud je dostupná z vícero zdrojů, můžete mezi nimi jednoduše přepínat nebo filtrovat kategorie aktuálně zobrazené dokumentace. Veškeré náhledy a přístupy do dokumentace jsou auditované v rámci portálu dle platné legislativy.
Jak ověřím totožnost jako lékař?
Po dokončení registrace jste byl/a přesměrován/a na stránku se žádostí o ověření údajů. Na této stránce naleznete své uživatelské jméno, ověřovací kód a instrukce k ověření totožnosti lékaře.
Můžete se ověřit fyzicky na ambulantní recepci NUDZ, na tzv. validačním místě. Stačí, když přinesete níže vyjmenované dokumenty.
- Vytištěná žádost o dokončení registrace na portále pacienta
- Občanský průkaz
- Diplom prokazující požadované vzdělání lékaře